Oferty pracy
- Nazwa firmy / instytucji
- Bank Pocztowy S.A.
- Adres
- ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz - Nazwa stanowiska
- Płatne Praktyki w Departamencie Bezpieczeństwa i Ryzyka Operacyjnego
- Liczba osób
- -
- Termin składania podań
- 30.06.2025
- Branża
- Bankowość/Usługi finansowe
- Charakter pracy
- praktyka
- Lokalizacja
- Polska
- Wymagania
Nasze oczekiwania:
- jesteś dostępny/na przynajmniej 20h w tygodniu
- szybko się uczysz, a praca z nowymi aplikacji i systemami przychodzi Ci z łatwością;
- wyróżnia Cię analityczne myślenie;
- posiadasz wykształcenie wyższe lub studiujesz na kierunku prawo, administracja, ekonomia, bankowość, zarządzanie;
- twoim dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego;
- Opis wykonywanych zadań
Czym się będziesz zajmować:
Na co dzień będziesz wpierać obsługę procesu weryfikacji oceny ryzyka klientów. W zależności od rodzaju klienta i poziomu ryzyka, będziesz przeprowadzać odpowiednie czynności związane z weryfikacją tj.: sprawdzać informacje zawarte w systemie, dokumentach, rejestrach, listach i bazach zewnętrznych, aby dokonać całościowej weryfikacji oceny ryzyka klienta.
Co zyskasz po zakończeniu praktyk?
- poznasz podstawy przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) i finansowaniu terroryzmu (CFT) – zrozumiesz, jakie obowiązki spoczywają na instytucjach oraz jakie są główne ryzyka i mechanizmy kontroli;
- nauczysz się przeprowadzać cykliczny przegląd klienta (periodic review) – poznasz procedury, kryteria ryzyka, oraz sposób analizy danych klienta i dokumentacji;
- rozpoznasz sygnały ostrzegawcze (red flags) – nauczysz się, jak identyfikować podejrzane transakcje i wzorce zachowań klientów;
- zyskasz praktyczną znajomość narzędzi i systemów AML – m.in. systemy scoringowe, bazy PEP/sankcyjne, a także podstawy pracy z Excela w kontekście analiz danych;
- zdobędziesz doświadczenie w pracy z dokumentacją – poznasz, jak weryfikuje się dane z KRS, CEIDG, Wnioski o Beneficjenta Rzeczywistego, dokumenty tożsamości itp.;
- rozwiniesz umiejętność pracy zgodnie z procedurami i regulacjami wewnętrznymi – kluczową dla każdej pracy w obszarze compliance.
- Warunki zatrudnienia
Okres praktyk: do 30.09.2025 r.
Miejsce praktyk: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz
- Sposób kontaktowania
- https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c3113eb7174a4a2d8947557a0a07ffc5
- Osoba do kontaktu
- Aleksandra Werner